2015. szeptember 29., kedd

27.rész


"Már minden meg van oldva"



Louis Tomlinson
London 2014.07.31.


  Még mindig nem vagyok oda az ötletért, hogy Pam velem tartson a díjátadóra. Tudom, hogy miért teszi és úgy érzem, hogy megbánná, azt pedig nem akarnám. Szinte biztos vagyok benne, hogy nincs felkészülve erre az egészre, csak azért teszi, hogy nekem segítsen. Abban nem kételkedem, hogy fontos vagyok neki és szeret is, de abban, hogy ezt magától teszi igen. Látom rajta, hogy nem igaz. Fél és néha csak úgy elbambul a társaságomban. Attól tartok, ha szombaton magammal viszem, akkor kiábrándul belőlem, mivel nem fogja magáénak akarni ezt az egész világot, ami velem jár. Nem könnyű az élet, főképpen most nem, de nincs mit tennem, el kell fogadnom és beletörődnöm, hogy egyszer úgyis jobb lesz. Én már nagyjából hozzászoktam, de neki minden új, ahogy a lányok is mondták szüksége lesz a segítségünkre. Én természetesen ott leszek mellette és nem fogom engedni, hogy összeomoljon, de nem biztos, hogy sikerülni fog. Ha a tárgyalásaim nem sikerülnek jól, akkor nekem is végem lesz és ha ez megtörténik, nem tudom, ha képes leszek tartani magam miatta. Ha bűnösnek találnak, akkor én börtönbe kerülök, ő pedig egyedül marad, összetörve és valamiért úgy érzem, hogy a lányok sem lennének képesek rajta segíteni. De ilyenekre még csak gondolni sem akarok, az a cél kell előttem lebegjen, hogy az utolsó tárgyaláson engem felmentenek és minden rendben lesz. 
  Most örülnöm kell az apró dolgoknak is, mint például a családom egyik felének a visszaszerzésének. Örülök, hogy anya már másképpen látja a dolgokat, még ha teljesen nem is bízik meg bennem, de már próbálkozik, ami nekem elég. Csak abban reménykedem, hogy egy nap Lottie is így látja majd a dolgokat. Tudnia kell, hogy sosem tennék ilyet egyetlen lánnyal sem. Igaz, hogy pontosan én sem tudom mi történt azon az éjszakán, de a többiek mind azt mondják, hogy nem lennék rá képes és nekik hiszek. Aztán ott van Pam, akit majdnem megerőszakoltak, de megmentettem. Amikor magamhoz öleltem nem taszított el, pedig tudta, hogy mivel vádolnak. Biztonságban érezte magát velem, pedig lehet, hogy én is megtettem egy lánnyal, amit vele is szerettek volna. Ha ő képes volt megbízni bennem és mellettem maradni, akkor hinnem kell neki, ha azt mondja én nem vagyok olyan ember. Számomra a szeretete és a kitartása rengeteget jelent. Ő volt az egyetlen személy, aki képes volt kihúzni a gödörből. Miatta tudtam nemet mondani a ciginek és az italnak, nem azt mondom, hogy sosem nyúlok hozzájuk, de nem úgy, ahogy az elmúlt hetekben tettem. Ő az én megmentőm és ezt el is fogom neki mondani, történjen bármi. 
  - Mr. Tomlinson, tudom, hogy hamarosan lesz egy újabb tárgyalás, ahol már fel akarnak valamit mutatni ön ellen, de ne kell félnie, mindent megteszek, hogy ne legyen belőle probléma.
  - Köszönöm Craig, bármi is lesz majd rajta, én bízom önben - biccentek felé.
  - Nem sok ügyet vesztettem el, így bízom benne, hogy ez sem lesz közöttük - mosolyog rám. - Tudja, említettem, hogy jól jönne, ha lenne valaki ön mellett, aki megbízik magában...
  - Igen, már alakulóban van a dolog. És semmit sem játszik meg majd, mert az érzései tiszták - teszem hozzá.
  - Valójában? - fordul felém Paul. - Én eddig miért nem tudtam róla? - vonja fel a szemöldökét.
  - Elmondom, hamarosan - biztosítom róla. - Köszönöm, hogy kijött és elbeszélgettünk Craig - rázok vele kezet. - Hamarosan találkozunk.
  - Renben! Sok sikert Tomlinson - lép ki az ajtón.
  - Mikor akartál nekem szólni, arról a bizonyos valakiről? - von kérdőre Paul. - Tudod, hogy megbeszéltük, hogy keresünk számodra valakit, miért kell folyamatosan a hátam mögött szervezkednek, kölyök?
  - Mi nem beszéltünk meg semmit - rázom meg a fejem. - Az egy dolog, hogy te kijelentetted, de én nem mentem bele, hogy szerezz nekem egy lányt, akit nem is ismerek, hogy eljátssza az álbarátnőmet. Minek nekem álbarátnő, ha lehetne igazi is? Nincs rá szükségem Paul.
  - Akkor áruld el nekem ki ez a lány és mesélj nekem egy kicsit róla és akkor majd eldöntjük, hogy mi lesz - parancsol rám.
  Vissza kell magam fognom, ha ez így folytatódik  majd, mert Paul képes kihozni a sodromból. Tisztában vagyok vele, hogy komoly az ügy és ő csak jót akar nekem, de ne mondja meg, hogy kivel kell együtt lennem, mert azt nem fogom elfogadni. Ha már barátnőm kell legyen, akkor had döntsem el én, hogy ki legyen az, ne pedig ajándékba kapjam. Pam fontos nekem és nem fogom senkinek sem megengedni, hogy így beszéljen róla, soha.
  - Szóval ő az a lány, akit egyszer már említettél egy interjún, akit megmentettél? - gondolkodik el.
  - Igen, ő az - bólintok rá. - Fontos számomra és én is számára. Neki köszönhetem, hogy képes vagyok úgy is megbirkózni a gondokkal, hogy nem iszom, ahogy azt is, hogy kezdek visszatérni, ne vedd el őt tőlem, mert kikészülök. Nem akarok senki mást, mint barátnő, csak őt. Menni fog neki, már beszéltem róla és beleegyezett.
  - Szóval szombaton veled is tart? - kérdez rá, mire ismét bólintok. - Biztos, hogy készen áll erre az egészre? Nem könnyű és a te esetedben ez csak még nehezebb lesz.
  - Tud róla, de mellettem akar lenni és segíteni nekem. Ne aggódj, ki fogja bírni és én segíteni fogok neki benne, szerintem vele kicsit megváltozik a média állása is. Ha egy lány lesz mellettem, akit már egyszer meg is támadtak, hidd el nekem, hogy kicsit másképpen látják majd a dolgokat.
  - Rendben, kölyök, bízom benned - sóhajt fel. - Ha már ennyire mindent elterveztél, akkor nem fogom azt mondani, hogy dobd el és inkább hallgass rám, ez is jó lesz, csak legyen erős a kislány és ne mutassa ki a fájdalmát, ha érezni is fog, néhány kérdés felvetésénél. 
  Miután megbeszéltük a dolgainkat és a fiúk is megérkeztek, megkezdődött a próba. Igazából minél hamarabb haza szeretnék jutni, hogy Pammel tölthessem a napom hátralevő részét, de valahogy csak túlélem ezt a pár órát, hiszen ez is fontos az életemben. A díjátadón fel is lépünk majd és tökéletesnek kell lennie mindennek, még ha csak egy fellépés lesz is, nem pedig átvétel, de ez csak a rajongóinktól függ és ők még sosem hagytak minket cserben. 
  - Minden rendben van? - ül le mellém Harry. - Kicsit feszültnek tűnsz.
  - Minden oké, csak volt egy kisebb vitám Paulal, mivel ő csak ma tudott Pamről és nem tetszett neki. Igaz végül belement, de attól még az elején úgy éreztem, mintha nem illene hozzám, bárkit is választottam volna magamnak. Pam más, az igaz, de pont ez tetszik benne. Ő nem azt nézi ki vagyok, vagy mennyi pénzem van, egyáltalán nem érdekli, csak az a fontos neki, hogy velem lehessen és ez nagyon tetszik benne.
  - Rég láttam ezt a csillogást, amikor egy lányról beszéltél - löki meg a vállam. - Örülök, hogy túltetted magad Eleanoron. Jó pár voltatok, de ennek így kellett történnie. Gondolj bele, ha ő nem szakít veled akkor, akkor sosem találkozol Pammel.
  - Igen, minden rosszban van valami jó, nem igaz? - nevetek fel. - Paige, mit mondott róla?
  - Ugyanazt, mint Perrie - sóhajt fel. - Fél és miattad csinálja, nem azért mert készen állna rá, de ez hidd el nekem nagy szó. Hány lány tenne meg bárkiért is ilyesmit, ha nem szeretné teljes szívéből? Nem lesz neki könnyű, de kinek volt az az elején, viszont lesz segítsége, mi itt leszünk neki, ahogy te is és ez neki pontosan elég...
  - Ezt én is így éreztem, hogy miattam teszi, nem azért mert ő is ezt szeretné. Tudom, hogy milyen nagy árat fizethet érte, de nem fogom engedni, hogy odáig fajuljanak a dolgok. 
  - Ebben biztos voltam - vigyorog rám.
  A próba utolsó fele volt a legfárasztóbb. Mindennél jobban szeretnék már a kocsimban ülni és Pamhez tartani. Már ez a második nap, hogy hulla fáradtan lépünk ki a stúdióból és nekem nagyon elegem van belőle. Megértem, hogy fontos a próba, és én is így gondolom, de ha holnap is ez lesz, szombaton úgy fogunk kinézni, mint a zombik. 
  Szerencsére fél órával később már a lépcsőn lépkedek felfelé, majd lépek be a lakásba.  Pufulec egyből felém veszi az irányt, majd rám ugrik és ad egy puszit, mire én nevetve simogatom meg buksiját. 
  - Sokáig, eltartott - szól ki Pam a konyhából. - Azt hittem, hogy hamarabb jössz.
  - Hidd el, mindennél jobban el szerettem volna jönni, de nem ment, mert beszélnem kellett Paulal - ölelem át hátulról, majd nyomok egy puszit az arcára. 
  - Rólam beszéltetek, igaz? - dől a mellkasomnak. - Nagyon ki volt akadva?
  - Nyugi, szépségem - rejtem arcom a hajába - kezeimben tartom az irányítást és minden rendben ment. Neki is oké, de azt még mindig nem látom tisztán, hogy neked is az lenne?!
  - Lou, ezt már megbeszéltük - sóhajt fel. - Tudod,  hogy akarom, nem csak azért mert segíteni akarok neked. Igaz, nem tagadom, hogy ez a fő célom, de leginkább magamnak akarok bizonyítani. Tudod, hogy mindig is féltem a hírességekkel való kapcsolattól, de ettől nem akarok. Be akarom magamnak bizonyítani, hogy nincs mitől tartanom, hogy lesz ki megvédjen én mellettem álljon, ha úgy érzem nincs tovább.
  - Én melletted lesz, mindig - suttogom a fülébe. - Nem kell attól tartanod, hogy magadra maradsz, mert nem így lesz. Mind melletted leszünk és a végén te magad is belátod már, hogy minden jól megy. A félelem természetesen reakció, ha az én esetemet nézzük. De erős és ügyes lány vagy, így kibírod - csókolok a nyakába. 
  - Ha így folytatod, le fog ragadni - motyogja zavartan, mire én felkuncogok. 
  - Kinek kell kaja, ha itt vagy te nekem? - kérdem tőle, fülét harapdálva, de abban a pillanatban felmordul a hasam.
  - Én azt hiszem a hasad más véleményen van - kuncog fel. - De ne aggódj már mindjárt készen is van.
  Mindig képes meglepni. Az egyik pillanatban még zavarban van, a másikban már kuncog. Egyáltalán nem úgy viselkedik, mint a hozzá hasonló lányok. Nem távolságtartó, nem ijed meg, ha hozzáérek, inkább belesimul az érintésembe. Szeretem benne, hogy semmi sem tudja őt eltaszítani attól, hogy a gyűlöleten és félelmen kívül mást ne is érezzen. Ő az a lány, akire eddig vártam. El is remek lány és szerettem, de ő nem volt képes ezt elérni nálam, mint Pam, ilyen rövid idő alatt. Ő kitart mellettem a bajban is és nem feltételez rólam semmi rosszat, még ha nem is biztos benne, hogy nem-e tettem mégis meg és ez számomra nagyon sokat jelent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése